3 Years and still counting ...

10:13 AM



Assalamualaikum,

Didorong dan terdorong untuk menaip dipagi yang indah *sambil buat past sem punye soalan*

MOOD EXAM NIE tapi gigih nak update jugokkkk......

Lama tinggalkan blog, akibat kesibukkan diri di akhir semester ini, argghh can't believe that I will end Diploma life's ! Sayang nya nak tinggalkan semua kenangan yang mungkin manis mungkin jugak pahit. Believe me, I will never forget.

Segala mcm masalah timbul dihujung hujung diploma nie, segalanya pahit. Ada satu dua yang manis. Alhamdulillah Allah pinjamkan kemanisan dalam hidup.

Kepahitan yang payah untuk aku telan, yang tak pernah terduga dan terlintas. Allah maha mengetahui setiap apa yang tejadi. Aku masih meneruskan kehidupan seperti biasa.

Biar lah semua kenangan pahit ini terselit dalam minda aku. Even aku tahu satu hari aku akan melupakannya.

Terima kasih yang datang dan pergi dalam hidup aku, aku akan ingat sampai bila bila insyaAllah.....

Adiosss sambung study naaaa. :)



You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D