12 September 2013

12:31 PM


Lagi sekali naikkan entry, ayuhh mula menaip lagi ! :D

Entry lepas pasal sambut my birthday kan ? nie pun again sambut dengan sahabat handai.

Alhamdulillah im bless ! With the people around me.
Ahaha tau dah jamuan tu utk ape, kemain makan2.
Ade surprise lagi syok lagi speechless ! Eeee girang rasa hati

Mmg acara mkn2 tapi got a new surprise buat aku rasa terus nak menangis !
Ya Allah ! Serious wa sngt bersyukur punya kwn mcm lu Nor Asiah Bt Muhd Yusoff !



Tadaaa ! ini lah surprise nye, ya Allah gembira betul malam tu. 12th Sept 2013 !
Sangat sedap kek nie, luar nampak sedap dalam lagi sedap.
Tetambah mmg fav aku coklat cake nie ! Mmg xsilap aku punye kwn susah senang !
Ya Allah xboleh nak kata apa, xtau nak balas apa :(

Aku mungkin bukan seorang sahabat seorang kwn yg sangat baik.
Tapi aku akan selalu melindungi kwn2 sahabt2 yg kesusahan dengan kudrat yg ada.
InsyaAllah sampai bila bila okay ? :*


-- Tq Asiah, Cik Gigi, Dayah, Aiman, Fizi, Din Salekin, Sadiq


You Might Also Like

1 COMMENT

  1. Hi dear.. salam perkenalan.. Happy belated birthday =)
    Jemput join contest kami di http://laishcloset4u.blogspot.com/p/vintage-contest.html ya..
    Boleh dapat hadiah best!! Ajak rakan-rakan lain sekali tau. The more the merrier =)

    ReplyDelete

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D