Baru !

1:03 PM



Hai selamat kembali ! hari nie xde keje dan aku mencari kerja ! hahah

Perasan perasan apa yg berubah ? Ehereherrr :D

Well aku bosan sngt nie, nak buat report pun aku malas ! Seriously hari nie xde mood nak buat report. Ala lagi pun tinggal nak edit edit je. Bukan banyak pun. Hiksss ^__^

Sebenarnya sumber inspirasi nak buat Blog nie adalah blog adik Miraa Hussin ! hikssss ^__^

lakaran awal, dah jadi lahh seperti ini ! hehhe :D

Lawa kan template die ? So qiela try2 lahh buat, dan menjadi. Alhamdulillah ! Seronok rasa, cantekkkk :) *tak malu puji diri sendiri

Lebih kemas dan luas aku rasa, sedap mata memandang. Cuma bahagia header tu aku kurang berpuas hati lagi. Entah kenapa -___- Ce kome komen ape yg tak kene. huhu.....
header sebelum 
Header Selepas

Masih mengekalkan Sidebar dan Post title yg lama, tak usik langsung. Sbb xde idea. Tapi berhajat nak tukar. Tapi xtau bila, mungkin kejap lagi, mungkin bila2 yg sesuai. Hahaha.

So overoll, kome rase okay ke ? Bagi qiela dah mcm puas jugak lahh kecuali header. Hahaha Nak comment korng tentang perubahan baru nie boleh ? Ikhlas tau ? hiksss okayy byeee :)

Okayy lupa nak habaq ! spe nak qiela jadi designer blog ? boleh pegi bahagian order now belah kiri anda okayy ? adiossss ^__^


You Might Also Like

2 COMMENT

  1. huu . sama lah kita kak :D lakar dulu . hehehe miraa pun selalu lakar2 . even masa kat scola pun sibuk lakar blog bukan lakar presentation xD

    ReplyDelete
  2. @Miraa Hussin haha tu lahh. nasib blog mira jadi sumber inspirasi. tq ye :D

    ReplyDelete

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D