#AprilWishes

9:21 AM


Pagi bulan baru yang sangat tak menarik. Have a massive bad headache from last night ! Huaaa satu permulaan yang err err korng rasa ? Hmmm hadap lahhhh :|

Dekat twitter trending #AprilWishes. So motip aku kasi tau aku nak buat jugak #AprilWishes ! Hahaha *org lain buat semua kau nak ikut* Hahaha peduli plak aku ? Suka hati lahh, hew3 :'D

Lepas apa aku nampak aku fikir aku amati. TAK ADA GUNA okayy tak. So now aku nak move on, kalau kau xde pun aku xkesah sngt dah. This is my destiny so I have to go through all this. Allah tak akan menguji hambaNya kalau Dia tahu kita tak mampu right ? So aku berpegang pada kata2 tu. InsyaAllah.

Kalau kita berpaling pada Dia tentu hidup kita akan diredhai InsyaAllah ! So i've decide to make my new life more happier than before. Yelahh selama nie aku syik sedih org lain bukan nampak pun. Sbb aku tau xde spe peduli. haha Well now aku nak bangun, aku nak bergerak kehadapan. Tinggalkan yang lama.

Aku masih mempunyai Dia yang SATU. Aku tahu Dia sentiasa berada disisi aku setiap masa. Aku yakin Dia akan tolong aku bangun dari kejatuhan yang selama ini aku cipta. InsyaAllah aku yakin :')

Susah aku nak bangkit setelah kejatuhan aku yang terlalu lama. Kejatuhan tu aku sendiri yang cipta. Teruk nya ! Tak reti nak bangkit sendiri. Tapi bulan baru nie aku nak sangat bangkit ! Nak sngt teruskan hidup bahagia. InsyaAllah aku mampu kali ini.

Leave someone because of Allah,
Allah will give you someone much better.





You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D