TOLONG TOLONG !!

11:33 AM


Hot storyyyyy......

huaaaaa motor kesayangan gua, tolong tolong !

Hoiii xbijak punye guard nak curi motor aku, tapi nasib baik lahhh TAK BIJAk
Dok curi still duk lam premis TM nie lagi, mmg nasib kau lahh wahai makhluk.

Bermula nye cerita time nak balik dari ofis tepat 5.25 pm. Aku cari2 kunci motor
Tapi tak jumpe oii, dah xsedap hati cepat2 turun basement tgk motor
Ingtkan aku silap pandang sbb parking aku ade motor lain yg park,
huaaa dah berjujurai air mata kesayangan hamba.

Spe tak nangis kalau motor hilang kan ? Ya Allah, masa tu Allah je tau perasaan sebak aku. Dah mcm ade org meninggal, yelahh motor lahh segala galanya =.=''
Spe je xsyg harta benda oii kalau bernilai beribu.

Hmm teriak teriak staff ofis suh naik tenangkan diri then tgk cctv. Huaaaa nasib jumpe.
Hoii bodoh baq hang lahh Guard nie, nak mencuri g tunjuk muka !
HAhaha mmg kepala hotak duk lam kepala lutut !

Sah2 hang nie cilakeeee, then terus soal siasat oiii.
Mmg terus ngaku jelah die yg amek motor aku, xde spe dahh nak syak.
Otak loklaq ! Dah mcm hape muke, aku dah xsanggup nak tgk oii.
Geram bebeno lahh haiii. Mmg salah aku tertinggal kunci gamaknye.
Tapi kalau hang jujur letak lahh balikkan kunci tu ? Nie mmg niat kau.

Tgk cctv pun kau alihkan cctv tu awai2 pagi, mmg kau ade niat oii.
Salah org lahh hang bila kene kat aku, mmg aku ade cable lahh !

Gara gara hang aku sakit perut masuk angin, oii bodo ! Menyusahkan org !
*Geram lakk aih! Mohon dpt hukuman setimpal !

Abis weii motor aku di patahkannye no plat tu.
Dah jd bahan kes kene lahh conteng2 motor aku tu.
Weii dah suii dah tak ong dah motor tu. Rasa nak lempang2 kau je lahh hoi !

Pasai hang bnyk org jd susah ! Aku nie haa sampai dekat pukul 12 baru sampai rumah.
Haishhh tu lahh pengajaran ! Hope hang sedar lahh weii.
Sedar hang tu dah ade anak bini nak dijaga. Jgn nak jd loqlak sngt !

Keisan baby aku, hmm cepat balik ye ? Nak make up lawo2 :'(


*internet ofis mcm haremmm, sempat aku baca satu blog nie. Ya Allah sedihhhhhh.
Semoga cerita itu dijadikan pengajaran :')
Nahh nak baca? Mmg menyentuh hati dan perasaan :')

SINI !






You Might Also Like

2 COMMENT

  1. hahaha..syukur pd Allahkan awk dpt balik moto kesayangan awk tu ^_^

    ReplyDelete
  2. huhu alhamdulillah, motor tu masih rezeki sy :)

    ReplyDelete

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D