"Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly"

10:34 AM


Nak join sekaki mehh click banner, hari nie last date auuww ! Cepat join ! :D

Nak join contest nie lahh. hehe mcm menarik. Semenjak bermenjak aku asyik belek je folder gambar dlm lappy nie. Rasa sayang, kenangan, nak nangis, terharu, sedih semua ada. Banyak gambar kenangan :')


Haaa ini, Ini gambar kenangan time aku sem3.  Tahun lps lahh kirenye. Geng satu kelas, satu kepala. Alhamdulillah Allah kurniakan aku kwn2 yg mcm nie. Gila-gila + Susah senang + gembira bersama ! Ade lagi sorg actually geng kteorg nie, tp syg masa tu die tak ikut kami. Aku syg dorg sampai bila2. Kawan dan sahabat. Terima kasih korang ! :)




You Might Also Like

3 COMMENT

  1. smoga kekal :)

    thx sudi join contest ni ^_^

    ReplyDelete
  2. ola... deno datang dari segmen yg sama.... ^^ JOM?

    http://dayangdeno.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html

    ReplyDelete

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D