Pertama kali ....

11:08 AM

Hai apa khabar hari isnin ? hehehe Hope everyone is doing fine okayy ?
Hahaha sbb mesti malaskan bila tiba hari isnin, sbb rasa nak sambung cuti cuti cuti.

2malam ke Shah Alam, sngt seronok dapat berjumpa rakan2 skola dulu even sekejap !
Puehh hati dpt jumpe, haha spend the time together even xramai.

Dapat jumpe kyna sekejap lagi, benci betul can't seat together and chit chatting.
Dulu pun mcm tu jugakk, sembang kejap then kene bla. hmm hmm
Bnyk activity buatnye, sampai kan lelenguh satu bdn.

Makan, bowling, karok and berjalan jalan dekat OU yg sngt dah lama aku tak jejak -___-
Semua dah baru, semua kedai dah berubah, ade lahh sikit yg stay lagi.
Dah siap ade iSetan plak, wayang lama dah tutup. Hhahaha jakun oii !

hee curi gmbr dekat intagram UK :)
Ketara aku yg masih gemokk, tapi Kyna ck paku dah kurus.
Muahaha sbb masa aku jumpe die dulu lagi gemokkkkk.......
InsyaAllah masih dalam usaha nak menguruskan diri.

Lps tu sepupu aku si nabila nie bawak kwn skola rendah die, saje nak lepak sekali.
Hahah masuk kepala si budak senget tu, kalah aku main bowling ngan die.
Hahaha siap kutuk aku gemok lahh, perak nie kampung lahh.
Tau ahhh budak bandar, puihh ! But he is best person !
Mulut mcm longkang ckp lps ! hahhaa but i loikeee :)

Lupa nak amek gmbr sekali, hahaha berkaroake lagi.
Bila time aku nyanyi lagi Anggapanmu lps abis si senget mnx sign.
Hahah nampak x aku sesuai bawak lagu tinggi je ! haha aku pun rasa suara aku sedap plak.

Then abis mcm tu je masa, esok nye ku pulang ke Ipoh !
Haha excited sbb naik bas utk masa yg lama, weii maaf aku tak penah naik bas.
Mean naik bas utk masa yg lama, aku punye excited nasib baik dapat seat single.


Eden nak bas Plusliner, selesa and xbpe lahh laju jugakk.
Beli ticket dekat Shah Alam, haha beli2 terus naik bas. Sbb bas dah sampai.
Dlm perjalanan dgr mp3 je lahh then baca Remaja yg aku beli bulan nie punye.
Lagi aku tdo then pandang sekeliling, xde lah best xde lah bosan jugak.

Okayy kejap lagi nak ke UPSI, wehoooo dapat keluar ofis.
Kbai ^___^

When the 1st time I meet you, I think I'm in love ^___^


You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D