Ouhh Xperia Go ku.......

4:05 PM

Huaaaaaa......

Nak nangis nie nak nangis nie.....
Phone ya rabbi lama dalam hospital oiii, asal call tak tau tak tau !

Hoiii aku hangin je kan nanti, lama beno nak siapkannye, last2 die suh aku call customer service.
Amekk buat haduann sbb sparepart xsampai2 ! Bongekk ahh lambat siottt...

Aku dah xtau nak buat ape, phone yg aku pakai skrg nie speaker mcm nak gilerr.
Bodoh je asyik abiskan kredit aku, huaaaa cepat lahh wei siapkan phone aku tu -___-


Aku excited sampai smlm aku pegi google casing utk baby aku yg bakal sihat tu.
Cantekk sngt, xsabar nak pakaikan dekat baby aku tu, so charming my baby booo :)


Lagi sekali mengila dekat ofis sbb bosangg pisangggg !
Ape lagi perasan cuns yg sedia ada cunssss nie kan ? muahahaha :D

Aku suka pakai baju kurung bolat bolat nie, sbb deme ckp aku kurus bila pakai baju nie woii
Hahaha yelahh apesalahnye perah santan angkat bakul  masuk sendiri. Muehehe :)



Nak menepek jugakk gambr kengkawan time LI nie, muahaha
Kami mmg serupeeeee, sbb ape kaler aku pakai hari tu mesti ade yg sama.
Smlm serba coklat hitam, hari nie merah plakk aihh.

Ade lagi, jom usya time menunggu utk balik kan ? Rinie balik awaii pukul 5 oiiii :D




Ehhh kejap sebelum abiskan entry hari nie,

SELAMAT MENJALANI BULAN KEDUA 2013 !!!

Muehehe sedar tak sedar dah 2bulan pun tahun nie, mcm baru je lagi aku masuk praktikal
Tau tau sokk dah abis dan merinduii saat2 di ofis. Muahahaha :)

Semoga ketemu dilain masa, bye bye adiosss Assalamualaikum :)


You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D