Pendapat ?

12:59 PM


Mehh mehh, nak update kejap. okay kejap je lahh sikit je pun. saje sebelum keluar lunch

Hmm hmm betul ke lelaki nie memilih ? Aku entah knp hari nie rasa, errr mcm nak menangis je bukak fb, yelahh sbb smlm aku ade comment dekat CapitalF punye fb.
Sampai skrg xreply. Aku tgk org lain comment die reply plak. huhu

Then tadi tetibe aku nak menangis, lps tu tuleh kat twitter
"laki xpandang kalau pmpuan gemok kan ?"
haha giler punye Qiela. Aku sendiri xtau knp aku g update gitu.

Then ade lahh jugak yg respond tweet aku tu

"tak perlu bersedih :) yakin pada diri, yang penting sihat, tak perlu kesah pada lelaki yang mencintai kita kerana kecantikan."

"tak semua mcm tu"

"kalau lelaki tu ikhlas nkkan kita walaupun cacat dia akan terima kita seadanya. kalau dia nak kita berubah baru dia terima 2 bukan ikhlas namanya"

Hmm tu yang aku dapat respond dari deme, korang rasa apa ? betul ke ape aku rasa ? Huaaa

*kbai nak pegi lunch :')

You Might Also Like

4 COMMENT

  1. gemuk???? comell aper!!
    ada daya tarikan tersendiri.... peduli apa org kata jnji pandai jaga diri, happy go lucky, n pandai dress up.... ditambah dgn sifat perempuan melayu terakhir(cewahh) dan budi bhs...of course akn lebih menyerlah dr yg body curve ala2 model gitu...
    dont worry be happy..
    [Za nak gemok gak....kurus sgt nih!]

    ReplyDelete
  2. Be proud with yourself sweetie !!
    ALLAH beri yg terbaik .. :D

    ReplyDelete

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D