Bosan #1

4:50 PM

BOSAN melanda diri, dan bila bosan ape je aku mampu buat ?

Ate blog jadi peneman, kalau dah bosan jugak sambung buat keje yg diberi. Tapi aku cukup malas betul nak ngadap bnde yg sama dah 3minggu nie ! BOSAN BOSAN BOSAN woii =.=''

Dari sebelum tgh hari aku amek kotak tu, 25/200 account aku baru buat. Woii nampak tak aku nie pemalas ? Ya aku malas nak semak buat bnde yg sama, bukan terdesak pun. Dorg cuma xnak budak practical nie duk goyang kaki, and senangkan keje deme.

Okay minggu depan hari isnin boss ckp nak bawak pi UPSI, katanya ade mesyuarat dengan org network sane, mohon jadi pegi ! Aku dah cemuih dok ofis bak kata org kedah. haha ^__^

*Skrg nie tgh membilang detik utk pulang jam 5.30 ptg -__-

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D