Semesta 4 di TM Ipoh

2:09 PM

Hello semua, apa khabar follower ? Sorry jarang update, hiksss. Sekarang dah masuk fasa baru. Sem baru dah mula 4hari yang lalu dan hari nie berkesempatan nak menaip ! Alhamdulillah semua nya baik baik saja disini. Okay kalau korng nak tau, sem4 kat poli nie ialah sem Latihan Industri (LI). So maknanya pegi buat LI di syarikat pilihan masing2 dengan bidang masing2.

Alhamdulillah isnin lalu Qiela dah lapor diri di TM Ipoh nie, tapi xmasuk opis lagi, sbb bos suruh balik. Hahaha hari 1st dah baik giler ! Tapi sebelum lapor diri kat TM Ipoh nie Qiela pegi lapor diri dulu dekat TM Taiping, itu HQ utk bebudak LI. Jenuh duk sane dgr ceramah itu ini sampai ke pukul 2 xmakan pape. Okay selasa pulak bermulalah kerja Qiela. Pagi tu bos briefing dulu apa yg patut pasal TM bahagia Qiela nie. Qiela bahagian Government Sales. Lps dah briefing semua terus bos ajak ke UTC ipoh nie utk tgk how the network going. For real Qiela tgk server room, router, switch semua ! Mmg lahh dlm class pun ade tapi xreal sngt. ahhaha

Server Rack

And the happiest ever bila bos blanja makan, haha Baik sngt bos nie weii ! Seriously baik ! Sngt peramah and sngt friendly dgn semua org. Nasib baik dpt bos gitu tambahan bos tu kwn skola papa dulu. haha Bos ingt nama aku pun ikut nama bapak aku NURUL, seingt aku lahh last org panggil aku Nurul nie masa dajah 6. Cikgu math aku. haha

Bosan dihari kedua kedua -____-

Okay hari ketiga biasa2 je, xde yang menarik pun. Haha pegi ibusawat Jelapang blaja pasal unifi. haha Agak bosan, and then bbos blanja makan lagi. seronok aihh ! Okay hari nie plak just duduk key in data dan bosan ==''

Okay itu je aku nak cter for now. Semoga hari2 practical makin baik :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D