Maaf, menyepi...

7:46 PM


Berakhirnya sebuah perhubungan bukan lah sesuatu yg mudah, sama sekali xmudah ! Org dok suruh sabar, buang kenangan, buang itu, bangun dari diri sendiri. ingt senang ke weii ? payah bila kita dah kasi sepenuh hati utk org yg kite syg. dan xmudah bila nak serahkan org yg kite syg dekat org lain. SUMPAh tak mudah langsung ! 
Tapi berkat doa, aku harap aku redha melepaskan semua nya. Tapi aku masih berharap agar die kembali pada aku suatu masa nanti. Demi Allah aku syg die keranaMu dan demi Allah aku sanggup tunggu dia keranaMu. Aku yakin cinta yg lahir dariMu ini adalah cinta terakhir bagi ku. Jgn pernah ada cinta yg lain. Amin :)
Aku masih bertahan utk cinta kita :')

Aku sedar dia xsebahagia dulu, yg aku mnx supaya dia dibahagiakan. Aku mungkin terluka tapi aku gembira melihat die Gembira, itu impian aku utk dia. Biarlah bukan dgn aku sekali pun.
Ya Allah, kau taburkan lah rasa syg itu terhadap dirinya. Semoga cinta kami tidak pernah dilupakan dia. Aku berharap dan sangat berharap agar dia kembali padaku suatu hari nanti. Aku masih mampu menerimanya, semoga hatinya masih padaku. Walaupun perit rasa hati tatkala ini, alhamdulillah aku masih mampu tersenyum keranaMu. Semoga cinta kami masih belum berakhir :’)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D