On my birthday !

7:34 PM


Wahai sang readers ! maaf kerana menyepi, kah3 ayat xleh blahh ! Okay lama sangat aku xmenulis di blog usang kesayangan ku ini ! Sangat sibuk dek kesibukan dunia, alahaii semua ini diabaikan. Bukan xnak curi masa, cuma mood pemalas tu sngt2 ketara !

Tak tau nak mula menulis dari celah mana hidup aku nie, ups and down xdpt nak luahkan semua nya dalam blog nie, sngt2 kecewa ! *ayat poyo lagi* jeles tgk org update blog setiap hari, tapi apakan daya. Masa xmengizinkan. Sebenarnye motepp aku update nie nak cerita pasal Birthday yg setahun sekali aku ! Iaitu 11 September *semalam*

Walaupun xsemeriah mana, still ada golongan yg sanggup nak celebrate. Terharu sngt sampai xtau nak ckp apa, them was AWESOME ! Tak perlulah aku nak cerita panjang, semoga Allah merahmati mereka yg aku sayang nie. Thanks for make me happy !

Actually kali nie, aku buat carity time birthday ! Yeayy derma darah ! yg paling aku excited sngt2 ! Alhamdulillah lagi sekali berjaya mendermkan darah, imma so happy so much ! Tak dapat nak gambarkan, excited seronok semua ada ! :)



Aihh sebelah malam terbaik kene tepung ! Terbaik betul dorng nie, tepung telur air ! Arghh selalu aku yg kene kan spe2 last2 aku jugak terkene ! Demm demm ! Neway tq korng2 yg buat aku gembira even MNZ xde utk sambut birthday aku utk the 1st time. Nevermind, I must understand ! Tak ada apa aku nak ceritakan semoga hari2 korng ceria. Maaf xde isi pun utk entry kali nie :)



Tq spe yg sudi nak click kat bawah nie :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D