La tahzan innallaha ma'ana :')

10:17 AM


Seawal pagi aku bangun hari nie, terus menangis mengingatkan kembali terkilan xdpt nak pegi kem, hmm dgn muke  monyok xde mood siap utk ke kelas, malangnye setelah 30 minit menunggu lect xde. Ouhh demm nice !

Tgk jam kat tgn, dlm hati terdetik "mesti dorg dah seronok2 dekat sanakan" Ya allah, sedihnye xdpt nak join kem tu, mungkin ada hikmah. Aku je yg xnampak pape lagi, pagi2 mood dah lari. Tak dpt nak kejar sngt sbb dah jauh melayang.

Pulak dah mcm2 hal, hmm xde org yg nak dgr masalah aku lagi, dah xde org aku nak kongsikan masalah2 aku nie. He is being bz with the assignment sampai abaikan aku, but he said. He doesn't know his wrong. hmm what can I said when only 20 minutes on 24hours he bz"ing" with his stuff. hmm Imma not a happy girl again :'(


*berhajat utk update sehari sekali paling kurang dan bergiat active kembali setelah menyepi :')

Sesungguhnya Allah mengetahui apa yg terbaik untuk diriku :')

Tq spe yg sudi nak click kat bawah nie :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D