Kawan kawan :)

7:14 PM

Salam jumaat utk semua, semoga penghulu segala hari adalah yg terbaik dari sebelumnya. Alhamdulillah masih diberi kesempatan hidup olehNya. Hari nie xbnyk sngt cerita, just a short entry to write. Kejap lagi nak bersiap hantar asiah ke bus station.

Tak ada yg menarik hari nie, aku cuma belajar untuk coolkan diri, alhamdulillah mampu tersenyum dipagi hari. Kawan2 adalah segalanya bagi aku! Mereka yg membuatkan hari2 aku ceria ! Sbb tu time cuti sem aku bosan pishangg nak mampos sbb kebosanan ! Sem depan lagi teruk ! Latihan Industri plak, haihh mcm mana lahh hari2 aku nie kan ?

Ya Allah kau berikan lah rahmatMu kepada kawan2 ku yg sentiasa membuatkan aku tersenyum. Aminn ya rabbalalamin :)

Salam ukhwah :)



Tq spe yg sudi nak click kat bawah nie :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D