Renew :)

11:18 PM

Yes ! I made it lastly ! Okay perasan TAK ? perasan x ? Blog nie dah bertukar wajah wehh ! Wehooo blog yg aku idamkan nie ! Baru hari nie aku dapat semua nye selepas menjengah ke blog cik pija nie ! Mmg best bro masuk blog 2 ! Aku terus tertarik nak tukar template denim ! Okay sngt cool and now aku dah dapat pe aku nak ! Berkat usaha n besabar aku kann ? Buat dari pagi sampai malam wehh ! non stop, stop just for makan je ! Okay mmg teruk bila tengah2 buat tadi, semua coding hancur ! Sangat sakit hati =.=''


Tapi akhirnya ! nie lahh hasil dari kesabaran aku bermula dari bawah balik. dan aku amat puas hati okay ! :)

credit blog tuto's : cik biha , cik pija, cik amalina.

p/s : Esok pegi KL utk kenduri abg sedare, hmm tinggal lahh Heartbeat dekat ipoh sesorng. kesian nye :')

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D