Abis dah SATU sem :')

11:17 AM

Hei hello ! Bertemu kembali dlm rancangan... ehh ehh rancangan pe erkk -___- Okay aku merapu lebih ! Yeayy ! Final sudah ABIS wokk ! Serunuk paper last nie senang sangat ! Hope dapat score, tak harap pown AKJ tapi dah lulus dah mencukupi kann ? Berbaloi lahh jugak aku tdo lambat malam tu semata nak setady kann ? Hope aku berusaha lagi untuk sem depan ! Ehh ehh kite dah senior lahh ! Wahh, nak tinggalkan sem 1 dahh ? Woii CEPAT nye pownn -___- Asal mcm sekejap sangat nie haaa ? Rasa mcm baru je kecoh kecoh.. " ehh kau masuk poli bila qiela? " <----- family aku lahh kann ? :)  


Pejam mata celik pejam jelik dah abis satu sem ! Kenangan terindah sangat aku rasa, mcm mcm kite lalui bersama terutama dgn kelas DNS 1C, Mubarak, Az, dan semua lah ! Pahit manis masam kelat semua ada kann ? Okay aku sangat merindui ! Banyak sangat kenangan yg xdpt dilupa kann okayy ? Hmm hmm sedih jugak nak tinggal kan sem 1 nie. nanti dah xde lecturer sempoi cam Mr Ram ! huhu, nanti dah xde kawad, kem polibridged, even sem 2 ada lagi polibridged but sem depan semua indoor game je -__- Okay hope best ! And now semua budak2 n kawan2 aku dah pulang ke kg halaman masing masing ! Huhu aku sesorng kat IPOH nie wehh -___-

Pagi tadi aku bangun awal, tu pown bie yg kejutkan -___- sbb nak suh aku anta die pegi medan gopeng ! Okay aku sangat sedih die nak balik kedah for 3 weeks ! Okay dah merindui awak bie ! -___- Bas pukul 9. kejut aku 7.30 kul 8.10 aku gerak g umah die ! die xsiap lagi . hehh budak nie mmg nak kene tinggal bas agak nye kann ? Aku ckp "kalau tinggal bas padan muke!" HAHA jahat en aku nie ? yelahh then aku balik umah jap, sbb nak anta kunci kat akak aku. Then aku dah pegi balik umah die pown die xsiap lagi ouhh -___- masa tu dah pukul 8.40 ! sengal je enn bawak moto merempit ngan aku =.='' 

Nasib baik sempat sampai lps abis semua bonggol die main redah laju bagai, aku kat belakang nie dah mcm nak jatuh xfikir plakk -___- haihh bie biee. I MISS YOU ! Then teman lahh die sampai naik bas, huhu mmg sedih bila dah lambai tangan ! Masa lalu sebelah bas die, aku xpandang pown. Sbb aku sedih sangat ! Hmmm jauh nye kau bie -___- Rindu yg berhari dulu yg kite gaduh tu xabis lagi dah nak tambah tuk 3 minggu kann =.='' sabar qiela sabar ! Sekejap je tu -___- hmmm hmmm

Semalam pas abis paper terus pegi tesco but sebelum tu lepak sembang gossip dulu ngan asiah n zara ! Huhu sbb asiah dah nak balik petang tu -__-  hmmm sembang2 makan semua then lepak jap kat kamsis then pegi lahh tesco dgn bie kann ? :) tapi bie mcm xsihat lagi. Hmm bie ckp die muntah darah masa kteorng jejalan tu. Okay lps die cerita mcm kesian plak aku ajak die kuar ! Hehh tapi bile lagi nak lepak enn ? So jejelan jap kat tesco tu tengok je pown barang2 ! HAHA bosan kann ? hehhee bia lahh. nak ckp " pe classss lepak tesco " enn enn ? HAHA tu port kami suke ! tengok2 barang dekat situ :) 

Malam plak ajak bie g makan kann dekat cempaka tulen tu, hehh bie mkn sikit sngt ! Mybe sebab bie dah mkn petang tu lps kite balik kann ? Huhuh lpk kejap je ! sejam je pownn hmm malam tu kite skype kann ? Tapi sekejap sangat !! Hmm senior bie kacau and bby terus tdo kann ? Hmm lps nie mana nak skype dahhh ! Okay RINDUUUUUUUUUU !!! :'( 

p/s : Now dah pukul 11 pagi. Die baru text ckp dah sampai penang ! Wehh cepat nye dah jauhh. -____-

**Bawah nie aku tinggalkan gambar kenangan dekat poli nie okayy. Enjoyy :)

orientasi JTMK ! Asiahh bebeyhh :)

Comel kann baju kami ! 
Majlis bukak puasa dgn Mr Ram ! :)
Kem polibridged ! :')

Memory with WANY ! :')

Us :D

Jamuan raya JTMK ! :')
LastDay WANY at PUO ! :)

Explorace ! :)

Kenangan dgn baju polibridged ! XD
**Okay okay, bnyk sngt gambar kann ? Huhu bnyk lagi sebenarnye -__- tapi xnak ahh masuk kan semua okayy. Hmm MISS you all bebeyyhh ! :')

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D