memory at SMK RAJA PEREMPUAN IPOH 2010.

2:37 PM

tajuk pown dah tau kann. skola mne qiela pegi :) thats the awsome school that i've been ever! even only 1 year there  but theres a lot of memory created by ASPURI RPS =) macam2 ragam dan kerenah la aku jmpe! xkan dilupakan selamanya. mengenali dorng sngt2 lah sporting n terbuka! seronok seronok! n now i miss THEM already! ==' lets me introduce all with kerenah ASPURI RPS!


ok kerenah yg mcm kebudakkkk budakkkann! wahaha. nie pic time Ipoh International Run. subuh buta kena bangun sebab satu hostel WAJIB pegi sebab HM nk penyertaan yg ramai *boleh menang hadiah! and we did it! kami menang n dapat hadiah! hihi. but xingt hadiah ap pown. wahaha xamik port ler.. :) ada yg ayu. ada yg over! haha. sumpah mereng mereng masa nie ==' xsilap cikgu yg tangkap kan gambar nie. haha. satu form satu bas! n kami org terakhir naik bas.. yela. kakak kann. haha. bagi la adik2 pegi dulu. UNTUNGGGGGLAHHH! hahhaa..


yang nie plak disaat form 5 ponteng SURAU! bahaha. xingt time bila. tapi yg pasti waktu magrib rasa nye. lambat ke ap tah la. wahaha. si mimie make up si shelly. baguihh kome nie. maklumla perempuan kan. haha. xde keje la nk buat!

qiela, mimie, zerra and alia
ok nie kalau korag nk tau! FIRST TIME AKU FLY keluar asrama seumur hidup! perrggh! jahat kan aku nie. wahaha. da la siap xpakai tudung bagai! wahh! sakan kau qiela. haha. qiela bukan jahat la. qiela nk menikmati indah2 nye asrama nie. yela, dah senior kan. kalau nk tau adik2 lagi ramai yg fly! ada yg kantoi. kami nie senior yg baik n xsuke nk masuk campur hal org. so kami jaga batch kami jew =) kalau dah melampau baru lahh kami tegur :) BAIK kan senior mcm kami :) wahahaha..


disaat camera depan mata jgn dilepaskan! wahaha. nie la keje kami snap je pown. time nie background die lawa! woot woot! hihi. did u see me? perrggh! xcya 2 la qiela. baju biru berselendang kelabu! wahaha. sumpah hodoh n since in hostel RPS. i start like 2 snap pic! thanks friends :D ILOVESNAP! wahaha.




ok sumpah xde motif tangkap poc nie. hanya bersuke2! wahaha. miss them so damn much wooaahh! miss that court! lari sane lepak sini main situ.. haihhh! how i miss thats moment wehh!! =='




bila form 5 budak B1 xde keje! nie la hasil nye! wahaha. snap snap snap je keje nyee!! wwooahhh rindu gila dorm B1! huwaaa.. nk masuk hostel balik la! ok perasan loker loker 2? nk tau spe buat jadi cam 2? wahaha.
wallpaper : MIRA H
biodata : QIELAZMAN
hiasan : BUDAK2 :)
wahaha. lawok2. tapi xpenah menang pown! geram je aku tiap kali umum xde pown B1! yg ada bila tangga tercurut la. haha. sebab dorm nie paling ramai ahli! so susah nk hadle bagai! susah nye adikadik nk bagi kerjasama. selalu buat meeting! nk marah adik2 n bagi warning.. ==' kesian mereka..

last but not least! qiela rindu HOSTEL RPS! nk balik sana! boleh le boleh la. n for all my friend! thanks so much wehh! korang slalu buat keje gila2! paling aku xboleh bla... bila dorng suke down aku. katai aku! wahh... sampai hati korang kann..? mentang2 la aku nie setahun jagung kat sana. buli aku ye kawan2? hhaha. but now aku dah xdgr dah korng nk katai aku bagai. dalam fb je kita berjumpa dan bermesra! wahaha. neway im thankfull allah bagi memory yg xternilai nie kat aku!

im so happy to know all of u! nk sebut kang xmuat2 plak blog aku nie. wahaha. gurau2 bukan xnk sebut nama! terlampau panjang entry kali nie. wahaha. next time ada lagi ye. jgn risau :)

THANKS HOSTEL RPS

I MISS ALL MY FRIENDS !

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D